پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹
خانه » هنر آشپزی » طرز تهیه سالاد توت فرنگی و مرغ

طرز تهیه سالاد توت فرنگی و مرغ

کاشی هنر: طرز تهیه سالاد توت فرنگی و مرغ سالاد توت فرنگی و مرغ یک سالاد مغذی سرشار از فیبر آنتی اکسیدان و مواد معدنی می باشد و همچنین پروتئین مورد نیاز شما را تامین می کند و سالادی تمام …

کاشی هنر:

طرز تهیه سالاد توت فرنگی و مرغ

سالاد توت فرنگی و مرغ یک سالاد مغذی سرشار از فیبر آنتی اکسیدان و مواد معدنی می باشد و همچنین پروتئین مورد نیاز شما را تامین می کند و سالادی تمام عیار است.

سالاد توت فرنگی و مرغ

مواد لازم برای تهیه سالاد توت فرنگی و مرغ به همراه گردو:

۴ قاشق چای خوری روغن زیتون اکسترا ویرجین
یک قاشق غذا خوری سرکه بالزامیک
یک قاشق چای خوری عسل
یک دوم قاشق چای خوری آویشن تازه
سه هشتم قاشق چای خوری فلفل سیاه
یک چهارم قاشق چای خوری نمک
دو فنجان توت فرنگی نصف شده
۵۶ گرم گوشت سینه مرغ بدون پوست و استخوان
یک چهارم قاشق چای خوری پودر فلفل قرمز
اسپری پخت یا مقداری روغن
۴ فنجان اسفناج تازه
یک چهارم فنجان پیاز قرمز که ریز ریز شده باشد
۳ قاشق غذا خوری گردو بو داده تکه تکه شده
۲۸ گرم پنیر فتا رنده شده

طرز تهیه سالاد توت فرنگی و مرغ به همراه گردو:

یک قاشق غذا خوری روغن، سرکه، عسل، آویشن، یک چهارم قاشق چای خوری فلفل و یک هشتم قاشق چای خوری نمک را با هم در یک کاسه کوچک ترکیب کنید. یک فنجان توت فرنگی اضافه کنید، تکان دهید تا آغشته به مواد شود. اجازه دهید به مدت ۱۰ دقیقه در دمای اتاق بماند.

یک ماهی تابه متوسط را روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید. با یک قاشق غذا خوری روغن باقی مانده مرغ ها را چرب کنید، یک هشتم قاشق چای خوری فلفل باقی مانده، نمک و فلفل قرمز را به صورت مساوی روی همه بریزید. ماهی تابه را با اسپری پخت یا مقداری روغن چرب کنید. مرغ را به ماهی تابه اضافه کنید هر سمتش را ۲ تا ۳ دقیقه یا تا زمانی که کامل پخته شود بپزید. مرغ را از روی ماهی تابه بردارید، بگذارید ۵ دقیقه بماند. سپس برش برشش کنید.

اسفناج، یک فنجان توت فرنگی باقی مانده و پیاز را بین دو بشقاب تقسیم کنید. روی هر کدام به مقدار مساوی برش های مرغ و میکس توت فرنگی و بالزامیک بمالید. روی هر وعده یک و یک دوم قاشق غذا خوری گردو و دو قاشق غذا خوری پنیر بریزید.

اطلاعاتی که در ادامه می آید مربوط می شود به یک وعده از این غذا.

کالری: ۳۹۹
چربی در یک وعده: ۲۲٫۲ گرم
چربی اشباع در یک وعده: ۳٫۹ گرم
چربی غیر اشباع در یک وعده: ۱۱٫۷ گرم
چربی دارای حلقه های غیر اشباع در یک وعده: ۴ گرم
پروتئین در یک وعده: ۳۱ گرم
کربوهیدرات در یک وعده: ۲۲ گرم
فیبر در یک وعده: ۶ گرم
کلسترول در یک وعده: ۷۷ میلی گرم
آهن در یک وعده: ۳ میلی گرم
سدیم در یک وعده: ۶۱۹ میلی گرم
کلسیم در یک وعده: ۱۴۷ میلی گرم
قند در یک وعده: ۱۲ گرم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *